Baby on the go

 W tej akcji współpracowaliśmy z digital influencers zajmującymi się tematem rodzicielstwa, żeby promować zabawki jako nieodłącznych kompanów udanych rodzinnych podróży 

Podróże z dzieckiem to świetny sposób na budowanie wspólnych wspomnień i wspieranie rozwoju dziecka. To jednak często również czas próby dla cierpliwości i kreatywności rodziców. Razem z marką Lamaze przygotowaliśmy kampanię promującą zabawki Lamaze jako świetnych towarzyszy podróży skutecznie umilających podróże dzieciom. Do akcji zaprosiliśmy 13 parentingowych twórców internetowych – prawdziwych liderów opinii, którzy cieszą się dużą popularnością i zaufaniem rodziców. Twórcy do akcji dopierani byli nie tylko pod względem zasięgów, ale również wieku dzieci – dla maksymalizacji wiarygodności do współpracy zaprosiliśmy tylko rodziców dzieci do 24 miesięcy – czyli najlepiej odpowiadających targetowi zabawek Lamaze. Każdy twórca otrzymał od nas zestaw zabawek i … wyruszył z nimi w podróż. Wpisy z zabawkami pojawiały się na 3 różnych platformach; blogach twórców, ich kanałach na FB oraz Instagramie. Wszystkie publikacje prezentowały zabawki w kontekście rodzinnych podróży na pięknych, autorskich, wiarygodnych zdjęciach twórców internetowych.
Dzięki pochlebnym publikacjom twórców udało się dodatkowo rozbudzić dyskusję na temat prezentowanych zabawek, w wyniku której w sieci pojawiły się dodatkowe pozytywne komentarze zadwolonych rodziców.

Przykładowe treści powstałe w ramach akcji można znaleźć na blogach:
MamyGadzety.pl „Lamaze – ukochane zabawki Helenki”
Dwapluscztery.pl „Mali Bohaterowie”
Matkatylkojedna.pl „Mali bohaterowie do zadań specjalnych”
Mamineskarby.pl „Okiełznać emocje”
Flowmummy.pl „Co za cwana bestia”

Przykładowe publikacje na Instagramie: 
Bakusiowo.pl
Flowmum
MamyGadzety

Wyniki akcji

W ramach akcji zaangażowaliśmy 13 twórców, którzy łącznie opublikowali 40 materiałów na 3 różnych plarformach. Publikacje twórców dodatkowo zachęciły innych klientów znających markę do publikacji w komentarzach pozytywnych recenzji zabawek. W czasie trwania akcji w sieci pojawiło się łącznie ponad 400 wzmianek na temat zabawek. Zasięg akcji wyniósł ponad 500 000 odbiorców.
Dodatkową wartością dla klienta jest fakt, że raz opublikowane materiały pozostają w sieci i nadal pracują dla marki pojawiając się w wynikach wyszukiwania klientom poszukującym informacji i recenzji.

Komentarze Baby on the Go

Przykładowe dyskusje o produkcie wywołane przez akcję Baby on the Go