„Mali bohaterowie”

Angażująca akcja społecznościowa realizowana dla marki Lamaze.  

Każda chwila z dzieckiem jest wyjątkowa. Są jednak takie momenty, które rodzice zapamiętują na długo: małe-wielkie cezury. Pierwszy ząbek, pierwszy kroczek, pierwszy uśmiech. Stworzyliśmy dla marki Lamaze szansę, by mogła być obecna w tych właśnie momentach i świętować razem z małymi bohaterami.

Cel i przebieg akcji

Marka Lamaze wchodząc na polski rynek chciała przede wszystkim zbudować rozpoznawalność i buzz wokół swoich zabawek. Istotne było również pokazanie zabawek w odpowiednim kontekście pięknych, ważnych momentów. Dodatkowo pozytywny wizerunek marki miały budować hojne prezenty – rozdawane były bowiem pełnowartościowe zabawki – nie próbki. Całość stanowiła rozwinięcie motto firmy: Stworzone z miłości.

Przez dwa tygodnie monitorowaliśmy media społecznościowe wyszukując „małych bohaterów”, których rodzice podzielili się zdjęciem z wyjątkowego ważnego momentu w życiu dziecka. Wybrane zdjęcia udostępnialiśmy na fanpage’u Lamaze Polska. Informację o akcji zamieściły również 3 znane blogerki parentingowe: mamygadzety.pl, ladygugu.pl i szafeczka.com. Po kilku dniach akcja wzbudziła takie zainteresowanie, że musieliśmy stworzyć możliwość zgłaszania nam nowych „małych bohaterów”.  Każdemu dziecku złożyliśmy życzenia i przekazaliśmy prezent – zabawkę Lamaze wraz z ręcznie pisanym listem od szefowej marketingu firmy.

Rodzice z radością przyjęli naszą akcję – aktywnie udostępniając wzmianki o Lamaze i dzieląc się zdjęciami dzieci z zabawkami.

Akcja w liczbach:

Przez dwa tygodnie akcji ponad 900 osób wymieniło w swoich wpisach w mediach społęcznościowych markę Lamaze Polska

 300 000 innych użytkowników Facebooka zobaczyło te wpisy. Emocjonalne, pełne wdzięczności, radosne. Pokazujące markę jako przyjaciela, a zabawki Lamaze jako świetnych towarzyszy zabaw dzieci.

Dodatkowa promocja kontentowa w serwisach parentingowych oraz w kanałach blogerów parentingowych pozwoliła dotrzeć do 1 mln użytkowników.